الأدب العربى

تحميل كتاب الإنس والجبس pdf للكاتب أحمد عاطف

تحميل وتنزيل كتاب الإنس والجنس بصيغة pdf لكاتب أحمد عاطف, قراءة كتاب الأنس والجبس أحمد عاطف أون لاين.

فى مثل بيقول اللى يعيش ياما يشوف …. أنا بأكدلكم ان اللى قال المثل دا كان دكتور عظام قاعد فى نبطشية الطوارىء بتاعته في المستشفى … يعنى مثلا حصل حاجة كدا وانا قاعد فى إحدى النبطشيات عجيبة جدا ، ما تخيلتش في يوم انى هشوفها …أو هسمع عنها … ولو كنت سمعت عنها كنت هفكرها نكتة وعمرى ما هصدقها… أنا _وبدون جرام أفورة واحد منى _ لقيت ممرضة نزلتلى فجأة من الدور الرابع فوق بتقولى : تعالى شوفلنا حل … فيه خناقة جامدة فوق فى أوضة 12 عظام … قولتلها ايه حصل ! … قالتلى سليمان (35 سنة) بيتاخنق مع رضا ( 42 سنة )عشان عايز يــــ

تحميل الكتاب

السابق
تحميل رواية أنا يوسف pdf – أيمن العتوم
التالي
تحميل ديوان فعل ماضي الخطيئة pdf محمد الجوايدي

اترك تعليقاً

close